ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

6/recent/ticker-posts

Οι αθώοι στον βωμό των ... "συμφερόντων"


Κι ενώ η δικαιοσύνη υποτίθεται πως κάνει τη δουλειά της για το ατύχημα των Τεμπών απέραντος κι αξέχαστος είναι ο πόνος και το πένθος και δεν θέλουμε να ξεχάσουμε τι συνέβη τουλάχιστον έως ότου αποδοθεί δικαιοσύνη... Ποιος φταίει;;; Όλες αυτές τις μέρες οι πληροφορίες ρέουν και όλα δείχνουν πως παρόλο που μόνο ένας άνθρωπος οδηγήθηκε ενώπιον της δικαιοσύνης θα πρέπει να οδηγηθούν και πολλοί άλλοι ...


Έχουμε και λέμε από όσα έχουν βγει πλέον στο φως της δημοσιότητας:

- Τα συστήματα τηλεδιοίκησης και φωτοσήμανσης όπως και το σύστημα που συντονίζει τα φανάρια δεν λειτουργούσαν και δεν λειτουργούν γενικά αφού τα γενικά για τα συστήματα ασφαλείας υπήρχε μόνο αναβολή στη λειτουργία και αναβάθμισή τους
- Μόλις λίγες εβδομάδες πριν, στις 15 Φεβρουαρίου η Ευρωπαϊκή Ένωση παραπέμπει το Ελληνικό κράτος στα δικαστήρια της Ε.Ε. για τη μη τήρηση των μέτρων ασφαλείας στους σιδηροδρόμους ενώ παράλληλα πηγές από την αρμόδια διεύθυνση της Ευρωπαϊκής Επιτροπής μιλούν για εγκληματική ευθύνη των εποπτικών αρχών εφόσον μάλιστα η Ε Ε. έχει πληρώσει εκατοντάδες εκατομμύρια για να γίνει ασφαλής η διπλή σιδηροδρομική γραμμή όπου δεν θα κατευθύνεται το ένα τρένο ο απέναντι στο άλλο.
- Το 2017 υπογράφεται ιδιωτικοποίηση της εταιρείας ΤΡΑΙΝΟΣΕ την οποία είχε συμβάλει για να γραφτεί ο υπουργός Κωστής Χατζηδάκης και πωλείται το 100% της ΤΡΑΙΝΟΣΕ Α.Ε στην FSI έναντι συνολικού τιμήματος ευρώ 45 εκατ. ευρώ. Τη σύμβαση υπογράφουν ο Διευθύνοντας Σύμβουλος του ΤΑΙΠΕΔ και ο Διευθύνοντας Σύμβουλος της Ferrovie dello Stato Italiane Group (FSI).
- Έκθεση πεπραγμένων της Ρ.Α.Σ. κοινοποιείται κατ’ έτος στον Υπουργό Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων και στον Πρόεδρο της Βουλής, άρα γνωρίζουν και γνώριζαν την κατάσταση και το υπουργείο μεταφορών απλά είχε αγνοήσει αυτό το γεγονός.
- Στην επιστολή, που απέστειλε στη διοίκηση της ΕΡΓΟΣΕ στις 27 Απριλίου 2022, ο Χρήστος Κατσιούλης - προέδρου της επιτροπής ETCS, αρμόδια για τα έργα σηματοδότησης και ασφάλειας στο σιδηροδρομικό δίκτυο - σημειώνει μεταξύ άλλων ότι στο παρελθόν είχε ενημερώσει τη διοίκηση της εταιρίας «για όλα τα τεχνικά θέματα που προκάλεσαν και προκαλούν αδικαιολόγητες καθυστερήσεις στην υλοποίηση των συμβάσεων ανάταξης της σηματοδότησης 717/14 και ETCS επί γραμμής 10005/07». Επιπλέον, σε έγγραφό του προς τον Διευθυντή έργων είχε εκφράσει τη διαφωνία του με τα αναγραφόμενα στα πορίσματα του εμπειρογνώμονα «και τις αμφιβολίες μου για το πόσο ο ίδιος είναι γνώστης της λειτουργίας των καλωδιακών συστημάτων αλληλεξάρτησης σηματοδότησης (R.R.i.)».
Σύμφωνα με ειδικούς που συνομίλησαν με τη LarissaPress, αν δούλευε το σύστημα ETCS «τα τρένα δεν θα κινούνταν στα τυφλά και ακόμα και σε περίπτωση ανθρώπινου λάθους θα υπήρχε το ηλεκτρονικό σύστημα το οποίο θα ακινητοποιούσε τα δυο τρένα σε απόσταση ασφαλείας».
- 31 Οκτωβρίου 2022 κάνουν εξώδικο στην Ελληνική κυβέρνηση για την μη τήρηση ασφαλείας και πάμε τώρα στις αρχές Φεβρουαρίου 2013 οι συνδικαλιστές ΟΣΕ και Hellenic train σε μία προφητική τους δήλωση λένε διαμαρτυρόμενοι "... δεν θα περιμένουμε για να δούμε το ατύχημα που έρχεται χύνοντας κροκόδειλια δάκρυα και κάνοντας διαπιστώσεις."
- Όπως είδαμε και από δηλώσεις εργαζομένων του ΟΣΕ, όταν οι συνδικαλιστές των τρένων ζητούσαν τα αυτονόητα για την ασφάλεια του κόσμου από την κυβέρνηση, τους έλεγαν ότι έκαναν μικροπολιτική και απέρριπταν κάθε αίτημα τους!
- Την υπόθεση για έχει αναλάβει ο εισαγγελέας Ντογιάκος ο γιος του οποίου είναι ο επίσημος δικηγόρος της Hellenic Train

Τέλος σύμφωνα με την έρευνα του υποψήφιου βουλευτή της Ελλήνων Συνέλευσις Δημήτρη Πασχαλίδη "Η HELLENIC TRAIN πραγματοποιεί 342 δρομολόγια (επιβατικά και εμπορικά τραίνα) την ημέρα. Το 2016 μετέφερε συνολικά 15,6 εκ. επιβάτες, από τους οποίους 10,1 εκ. μετακινήθηκαν με τις Προαστιακές γραμμές και 5,5 εκ. στο εθνικό δίκτυο. Επίσης, μετέφερε 1,1 εκ. τόνους εμπορευμάτων. Το 2016 τα συνολικά έσοδα της εταιρείας από το επιβατικό και εμπορικό έργο έφτασαν τα 120 εκ. ευρώ και τα κέρδη τα 3,3 εκ. ευρώ.
Σύμφωνα με τις οικονομικές καταστάσεις του 2021, η εταιρεία παρουσίασε έσοδα 112,3 εκατ. ευρώ (με την κρατική επιδότηση των 50 εκατ. ευρώ για τις άγονες γραμμές) έναντι 106,2 εκατ. ευρώ το 2020, ήτοι αύξηση 5,6%.
"ΚΑΙ ΟΛΑ ΤΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΤΑ ΠΑΡΑΔΩΣΑΜΕ ΜΕ ΤΟΥΣ ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΕΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥΣ ΤΩΝ ΜΝΗΜΟΝΙΩΝ ΣΤΟ ΤΑΙΠΕΔ, ΠΟΥ ΤΟ ΤΑΙΠΕΔ ΙΔΡΥΘΗΚΕ ΕΠΙ ΠΑΣΟΚ, Η ΝΕΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΤΟ 2013 ΜΕΤΑΒΙΒΑΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΣΤΟ ΤΑΙΠΕΔ ΔΗΛΑΔΗ ΣΕ ΙΔΙΩΤΕΣ ΓΙΑ 99 ΕΤΗ, ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΟΛΗΣ ΑΥΤΗΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΔΗΛΑΔΗ ΤΗΝ ΔΙΚΗ ΜΑΣ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑ, ΚΑΙ ΕΡΧΕΤΑΙ Η ΕΠΟΜΕΝΗ ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΚΗ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΤΟ 2017 ΤΟΥ ΣΥΡΙΖΑ ΝΑ ΠΟΥΛΗΣΕΙ ΤΑ ΤΡΕΝΑ ΤΑ ΦΟΡΤΗΓΑ ΤΙΣ ΓΡΑΜΜΕΣ ΤΟΥΣ ΣΙΔΗΔΡΟΜΟΥΣ ΤΙΣ ΔΗΜΟΣΙΕΣ ΕΚΤΑΣΕΙΣ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ 45 ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΑ. ΠΟΥ ΜΟΝΟ ΤΑ ΚΕΡΔΗ ΤΩΝ ΙΔΙΩΤΩΝ ΑΝΑ ΕΤΟΣ ΕΙΝΑΙ ΤΑ 5ΠΕΝΤΑΠΛΑ ΑΠΟ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΤΑ ΑΓΟΡΑΣΑΝ.
ΑΝ ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΣΧΑΤΗ ΠΡΟΔΟΣΙΑ, ΤΟΤΕ ΝΑ ΜΑΣ ΠΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΤΙ ΕΙΝΑΙ… "

Σε ένα κράτος δικαίου αυτό που οι κυβερνήσεις θα λειτουργούσαν με γνώμονα το όφελος των πολιτών και όχι το όφελος τραπεζιτών, στοών κλπ. υπουργοί, βουλευτές και πρωθυπουργοι δεν θα χρειαζόταν και δεν πρέπει να έχουν ασυλία. Δηλαδή εάν ένας υπουργός διαπράξει έγκλημα ή εγκλήματα με τις αποφάσεις του δεν πρέπει να τιμωρηθεί;;;; Ενώ εάν ένας πολίτης ακόμα και λόγω οικονομικών χρεών (για τα οποία επίσης εν μέρη φταίνε οι πολιτικές αποφάσεις των τελευταίων δεκαετιών) του φερόμαστε ως εγκληματία;

Σε ένα κράτος δικαίου οι εισαγγελείς δεν θα έκαναν τα στραβά μάτια!! Με τόσο τρανταχτά γεγονότα όπως ολόκληρη η εξέλιξη ξεπουλήματος του Ο.Σ.Ε. και τις τόσες διαμαρτυρίες των συνδικαλιστών των εργαζομένων στους σιδηροδρόμους και ακόμα και με την παραπομπή από την Ε.Ε. του ελληνικού κράτους στα δικαστήρια για τους λόγους που προαναφέραμε δεν βρέθηκε ένας εισαγγελέας να παρέμβει; Δεν έχουμε αυταπάτες ότι η Δικαιοσύνη στην χώρα μας είναι πραγματικά ανεξάρτητη - προφανώς και εκβιάζεται - αλλά κατέληξε να είναι εγκληματική αυτή η αδιαφορία που έχει ξεπεράσει κάθε όριο.

Επιτέλους εάν δεν μας ταρακούνησε αυτό το ατύχημα με τους νέους ανθρώπους που δεν προκάλεσαν καν την τύχη τους και δεν έφταιξαν σε κάτι και όμως σκοτώθηκαν, δεν μας αξίζει τίποτα ως πολίτες. Όμως απ' ότι φαίνεται έχουμε πονέσει, θυμώσει επιτέλους αλλά και έχουμε ξεσηκωθεί όλοι πλέον γιατί το άδικο μας έπνιξε με τόσο σφιχτή θηλιά όσο ποτέ! Και επιτέλους πρέπει να ενωθούμε και να πάρουμε τη χώρα μας στα χέρια μας!


Σύνταξη: Αμέρισσα Αποκρεμιώτη

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια