ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

6/recent/ticker-posts

ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΒΟΥΛΗΣΗ ΝΑ ΛΙΠΟΘΥΜΑ ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΣΟΥ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΕΙΝΑ ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΒΟΥΛΗΣΗ ΝΑ ΛΙΠΟΘΥΜΑ ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΣΟΥ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΕΙΝΑ



https://www.e-synews.gr/wp/2020/06/25/einai-politiki-voylisi-na-lipothyma-to-paidi-soy/?fbclid=IwAR2uz-yU53B0SCs5BJBxn1Q13mEl9-tMBWUPO6tjZ6C054zJksl6PbLa2N4

ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΒΟΥΛΗΣΗ ΝΑ ΛΙΠΟΘΥΜΑ ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΣΟΥ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΕΙΝΑ

Έκκληση για βοήθεια κάνει η μητέρα της 9χρονης που λιποθύμησε σε φούρνο στη Ρόδο από την πείνα.
Η τραγική μητέρα, η οποία είναι μία άνεργη ξενοδοϋπάλληλος, μιλώντας με σπαρακτική φωνή στο Live News στο Μega, εξήγησε πώς έφτασε σε αυτό το τραγικό σημείο και ανέφερε ότι αναζητεί εργασία για να μπορέσει να μεγαλώσει τα δύο κορίτσια της.
Όπως ανέφερε, τα ξενοδοχεία παραμένουν κλειστά και κανείς δεν γνωρίζει αν, πόσα και υπό ποιες προϋποθέσεις θα λειτουργήσουν και πόσους τελικά εργαζόμενους θα απορροφήσουν.
Αποκάλυψε δε πως σήμερα έκοψαν και το ρεύμα από το σπίτι της. Δεν έχω κανένα εισόδημα από πουθενά. Το παιδί μου πείναγε και δεν είχα να του δώσω να φάει, είπε η μητέρα.
«Δεν έχω να ταΐσω τα παιδιά μου. Είμαι απλήρωτη, δεν μπορώ να μπω ούτε σε αναστολή εργασίας. Τι να κάνω; Τι να προσφέρω στα παιδιά μου», είπε η απεγνωσμένη μητέρα και αναρωτήθηκε πως μπορεί με 4.000 το χρόνο να ζήσει μια οικογένεια.

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια